28.02.2020 r.
Ćwiczenia profilaktyczne dla "Szuwarków"
Powodzenia.
6. Ćwiczenia usprawniające aparat mowy:
- oblizujemy usta dookoła
- otwieramy buzię i zatrzymujemy język za górnymi zębami
- wypychamy policzki językiem
- przesyłamy sobie całuski
- unosimy język do nosa
- przenosimy język od jednego kącika ust do drugiego
- szeroko się uśmiechamy pokazując zęby.
7. Powtórz :
szkolna sala
szerokie schody
sałata i szpinak
wąskie szyny
chustka na wieszaku
puszka z fasolą
szklanka na spodku
słodki biszkopt
szybki samolot
szopa w sadku
sok w szafie
szynka i kiełbasa
pisanki w koszyku
sukienka w groszki
Proszę w zeszycie wpisać datę i wkleić ćwiczenia.
Sebastian B.
1.Utrwalamy poprzednie ćwiczenia.
2. Proszę nauczyć dziecko rymowanki:
"Do dziury myszko, do dziury, to cię nie znajdzie kot bury.
A jak cię znajdzie kot bury, to cię obedrze ze skóry"
3.Wytnij i przygotuj myszkę wg wzoru. Przygotuj norkę dla myszki - pudełko z otworem.
4.Ustaw na stoliku pudełko do góry dnem oraz w pewnej odległości myszkę.
5.Teraz nabieramy powietrze nosem i dmuchamy na myszkę , by znalazła się w norce.
Powodzenia.
6. Ćwiczenia usprawniające aparat mowy:
- oblizujemy usta dookoła
- otwieramy buzię i zatrzymujemy język za górnymi zębami
- wypychamy policzki językiem
- przesyłamy sobie całuski
- unosimy język do nosa
- przenosimy język od jednego kącika ust do drugiego
- szeroko się uśmiechamy pokazując zęby.
7. Powtórz zdania:
Pan nakleił afisz.
Banany były w koszu.
Tata wyjął kapelusz.
Tomasz goni Łukasza.
Wujek je gulasz.
Tobiasz D.
"Do dziury myszko, do dziury, to cię nie znajdzie kot bury.
A jak cię znajdzie kot bury, to cię obedrze ze skóry"
3.Wytnij i przygotuj myszkę wg wzoru. Przygotuj norkę dla myszki - pudełko z otworem.
4. Ustaw na stoliku pudełko do góry dnem oraz w pewnej odległości myszkę.
5. Teraz nabieramy powietrze nosem i dmuchamy na myszkę , by znalazła się w norce.
Powodzenia.
6. Ćwiczenia usprawniające aparat mowy:
- oblizujemy usta dookoła
- otwieramy buzię i zatrzymujemy język za górnymi zębami
- wypychamy policzki językiem
- przesyłamy sobie całuski
- unosimy język do nosa
- przenosimy język od jednego kącika ust do drugiego
- szeroko się uśmiechamy pokazując zęby.
7. Powtórz zdania:
Mama myje ciało.
Ciocia była ciekawa.
To cielak i małe cielę.
W domu było ciepło.
Mama ma ciemny kaftanik.
Moja ciocia lubi mleko.
Tata kupił ciupagę.
Ola mówi cichutko.
W domu było cicho.
Po pokoju lata ćma.
Proszę w zeszycie wpisać datę i wkleić ćwiczenia.
Ćwiczenia profilaktyczne dla "Szuwarków"
Jan B.
1.Utrwalamy poprzednie ćwiczenia.
2. Proszę nauczyć dziecko rymowanki:
"Do dziury myszko, do dziury, to cię nie znajdzie kot bury.
A jak cię znajdzie kot bury, to cię obedrze ze skóry"
3.Wytnij i przygotuj myszkę wg wzoru. Przygotuj norkę dla myszki - pudełko z otworem.
4. Ustaw na stoliku pudełko do góry dnem oraz w pewnej odległości myszkę.
5.Teraz nabieramy powietrze nosem i dmuchamy na myszkę , by znalazła się w norce.
Powodzenia.
6. Ćwiczenia usprawniające aparat mowy:
- oblizujemy usta dookoła
- otwieramy buzię i zatrzymujemy język za górnymi zębami
- wypychamy policzki językiem
- przesyłamy sobie całuski
- unosimy język do nosa
- przenosimy język od jednego kącika ust do drugiego
- szeroko się uśmiechamy pokazując zęby.
7. Powtórz :
szkolna sala
szerokie schody
sałata i szpinak
wąskie szyny
chustka na wieszaku
puszka z fasolą
szklanka na spodku
słodki biszkopt
szybki samolot
szopa w sadku
sok w szafie
szynka i kiełbasa
pisanki w koszyku
sukienka w groszki
Proszę w zeszycie wpisać datę i wkleić ćwiczenia.
Sebastian B.
1.Utrwalamy poprzednie ćwiczenia.
2. Proszę nauczyć dziecko rymowanki:
"Do dziury myszko, do dziury, to cię nie znajdzie kot bury.
A jak cię znajdzie kot bury, to cię obedrze ze skóry"
3.Wytnij i przygotuj myszkę wg wzoru. Przygotuj norkę dla myszki - pudełko z otworem.
4.Ustaw na stoliku pudełko do góry dnem oraz w pewnej odległości myszkę.
5.Teraz nabieramy powietrze nosem i dmuchamy na myszkę , by znalazła się w norce.
Powodzenia.
6. Ćwiczenia usprawniające aparat mowy:
- oblizujemy usta dookoła
- otwieramy buzię i zatrzymujemy język za górnymi zębami
- wypychamy policzki językiem
- przesyłamy sobie całuski
- unosimy język do nosa
- przenosimy język od jednego kącika ust do drugiego
- szeroko się uśmiechamy pokazując zęby.
7. Powtórz zdania:
Pan nakleił afisz.
Banany były w koszu.
Tata wyjął kapelusz.
Tomasz goni Łukasza.
Wujek je gulasz.
Tobiasz D.
1.Utrwalamy poprzednie ćwiczenia.
2. Proszę nauczyć dziecko rymowanki:
"Do dziury myszko, do dziury, to cię nie znajdzie kot bury.
A jak cię znajdzie kot bury, to cię obedrze ze skóry"
3.Wytnij i przygotuj myszkę wg wzoru. Przygotuj norkę dla myszki - pudełko z otworem.
4.Ustaw na stoliku pudełko do góry dnem oraz w pewnej odległości myszkę.
5.Teraz nabieramy powietrze nosem i dmuchamy na myszkę , by znalazła się w norce.
Powodzenia.
6. Ćwiczenia usprawniające aparat mowy:
- oblizujemy usta dookoła
- otwieramy buzię i zatrzymujemy język za górnymi zębami
- wypychamy policzki językiem
- przesyłamy sobie całuski
- unosimy język do nosa
- przenosimy język od jednego kącika ust do drugiego
- szeroko się uśmiechamy pokazując zęby.
Oliwia G.
1.Utrwalamy poprzednie ćwiczenia.
2. Proszę nauczyć dziecko rymowanki:
"Do dziury myszko, do dziury, to cię nie znajdzie kot bury.
A jak cię znajdzie kot bury, to cię obedrze ze skóry"
3.Wytnij i przygotuj myszkę wg wzoru. Przygotuj norkę dla myszki - pudełko z otworem.
4. Ustaw na stoliku pudełko do góry dnem oraz w pewnej odległości myszkę.
5. Teraz nabieramy powietrze nosem i dmuchamy na myszkę , by znalazła się w norce.
Powodzenia.
6. Ćwiczenia usprawniające aparat mowy:
- oblizujemy usta dookoła
- otwieramy buzię i zatrzymujemy język za górnymi zębami
- wypychamy policzki językiem
- przesyłamy sobie całuski
- unosimy język do nosa
- przenosimy język od jednego kącika ust do drugiego
- szeroko się uśmiechamy pokazując zęby.
7. Powtórz zdania:
Mama myje ciało.
Ciocia była ciekawa.
To cielak i małe cielę.
W domu było ciepło.
Mama ma ciemny kaftanik.
Moja ciocia lubi mleko.
Tata kupił ciupagę.
Ola mówi cichutko.
W domu było cicho.
Po pokoju lata ćma.
Proszę w zeszycie wpisać datę i wkleić ćwiczenia.
Ksawery K.
1.Utrwalamy poprzednie ćwiczenia.
2.Proszę nauczyć dziecko rymowanki:
"Do dziury myszko, do dziury, to cię nie znajdzie kot bury.
A jak cię znajdzie kot bury, to cię obedrze ze skóry"
3.Wytnij i przygotuj myszkę wg. wzoru. Przygotuj norkę dla myszki - pudełko z otworem.
4.Ustaw na stoliku pudełko do góry dnem oraz w pewnej odległości myszkę.
5.Teraz nabieramy powietrze nosem i dmuchamy na myszkę , by znalazła się w norce.
Powodzenia.
6. Ćwiczenia usprawniające aparat mowy:
- oblizujemy usta dookoła
- otwieramy buzię i zatrzymujemy język za górnymi zębami
- wypychamy policzki językiem
- przesyłamy sobie całuski
- unosimy język do nosa
- przenosimy język od jednego kącika ust do drugiego
- szeroko się uśmiechamy pokazując zęby.
Oskar L.
1.Utrwalamy poprzednie ćwiczenia.
2.Proszę nauczyć dziecko rymowanki:
"Do dziury myszko, do dziury, to cię nie znajdzie kot bury.
A jak cię znajdzie kot bury, to cię obedrze ze skóry"
3.Wytnij i przygotuj myszkę wg wzoru. Przygotuj norkę dla myszki - pudełko z otworem.
4. Ustaw na stoliku pudełko do góry dnem oraz w pewnej odległości myszkę.
5.Teraz nabieramy powietrze nosem i dmuchamy na myszkę , by znalazła się w norce.
Powodzenia.
6.Ćwiczenia usprawniające aparat mowy:
- oblizujemy usta dookoła
- otwieramy buzię i zatrzymujemy język za górnymi zębami
- wypychamy policzki językiem
- przesyłamy sobie całuski
- unosimy język do nosa
- przenosimy język od jednego kącika ust do drugiego
- szeroko się uśmiechamy pokazując zęby.
7. Powtórz zdania:
Do domu pobiegł człowiek.
Ola ma cztery lalki.
To był ładny czwartek.
Tomasz namalował czworokąt.
Elżbieta podała ręczniczek.
Natasza ma nową czapeczkę.
Proszę w zeszycie napisać kolejna datę i wkleić ćwiczenia.
Amelia M.
1.Utrwalamy poprzednie ćwiczenia.
2.Proszę nauczyć dziecko rymowanki:
"Do dziury myszko, do dziury, to cię nie znajdzie kot bury.
A jak cię znajdzie kot bury, to cię obedrze ze skóry"
3.Wytnij i przygotuj myszkę wg wzoru. Przygotuj norkę dla myszki - pudełko z otworem.
4. Ustaw na stoliku pudełko do góry dnem oraz w pewnej odległości myszkę.
5.Teraz nabieramy powietrze nosem i dmuchamy na myszkę , by znalazła się w norce.
Powodzenia.
6. Ćwiczenia usprawniające aparat mowy:
- oblizujemy usta dookoła
- otwieramy buzię i zatrzymujemy język za górnymi zębami
- wypychamy policzki językiem
- przesyłamy sobie całuski
- unosimy język do nosa
- przenosimy język od jednego kącika ust do drugiego
- szeroko się uśmiechamy pokazując zęby.
Proszę w zeszycie wpisać kolejna datę i wkleić ćwiczenia.
Lena M.
1.Utrwalamy poprzednie ćwiczenia.
2.Proszę nauczyć dziecko rymowanki:
"Do dziury myszko, do dziury, to cię nie znajdzie kot bury.
A jak cię znajdzie kot bury, to cię obedrze ze skóry"
3.Wytnij i przygotuj myszkę wg wzoru. Przygotuj norkę dla myszki - pudełko z otworem.
4.Ustaw na stoliku pudełko do góry dnem oraz w pewnej odległości myszkę.
5.Teraz nabieramy powietrze nosem i dmuchamy na myszkę , by znalazła się w norce.
Powodzenia.
6. Ćwiczenia usprawniające aparat mowy:
- oblizujemy usta dookoła
- otwieramy buzię i zatrzymujemy język za górnymi zębami
- wypychamy policzki językiem
- przesyłamy sobie całuski
- unosimy język do nosa
- przenosimy język od jednego kącika ust do drugiego
- szeroko się uśmiechamy pokazując zęby.
7.Powtórz zdania:
Natasza lubi szkołę.
Mama kupiła szklankę.
Jola ma szminkę.
Pani wpina szpilkę.
Wujaszek ogląda szpaka.
Komentarze
Prześlij komentarz