28.02.2020 r. 

Ćwiczenia profilaktyczne dla "Szuwarków"


Jan B.


1.Utrwalamy poprzednie ćwiczenia.



2. Proszę nauczyć dziecko rymowanki:


"Do dziury myszko, do dziury, to cię nie znajdzie kot bury.
 A jak cię znajdzie kot bury, to cię obedrze ze skóry"

3.Wytnij i przygotuj myszkę wg wzoru. Przygotuj norkę dla myszki - pudełko z otworem.





4. Ustaw na stoliku pudełko do góry dnem oraz w pewnej odległości myszkę.

5.Teraz nabieramy powietrze nosem i dmuchamy na myszkę , by znalazła się w norce.


Powodzenia.

6. Ćwiczenia usprawniające aparat mowy:


- oblizujemy usta dookoła
- otwieramy buzię i zatrzymujemy język za górnymi zębami
- wypychamy policzki językiem
- przesyłamy sobie całuski
- unosimy język do nosa
- przenosimy język od jednego kącika ust do drugiego
- szeroko się uśmiechamy pokazując zęby.


7. Powtórz :


szkolna sala
szerokie schody
sałata i szpinak
wąskie szyny
chustka na wieszaku
puszka z fasolą
szklanka na spodku
słodki biszkopt
szybki samolot
szopa w sadku
sok w szafie
szynka i kiełbasa
pisanki w koszyku
sukienka w groszki

Proszę w zeszycie wpisać datę i wkleić ćwiczenia.

Sebastian B.

1.Utrwalamy poprzednie ćwiczenia.


2. Proszę nauczyć dziecko rymowanki:

"Do dziury myszko, do dziury, to cię nie znajdzie kot bury.
 A jak cię znajdzie kot bury, to cię obedrze ze skóry"

3.Wytnij i przygotuj myszkę wg wzoru. Przygotuj norkę dla myszki - pudełko z otworem.






4.Ustaw na stoliku pudełko do góry dnem oraz w pewnej odległości myszkę.

5.Teraz nabieramy powietrze nosem i dmuchamy na myszkę , by znalazła się w norce.


Powodzenia.

6. Ćwiczenia usprawniające aparat mowy:


- oblizujemy usta dookoła
- otwieramy buzię i zatrzymujemy język za górnymi zębami
- wypychamy policzki językiem
- przesyłamy sobie całuski
- unosimy język do nosa
- przenosimy język od jednego kącika ust do drugiego
- szeroko się uśmiechamy pokazując zęby.

7. Powtórz zdania:
Pan nakleił afisz.
Banany były w koszu.
Tata wyjął kapelusz.
Tomasz goni Łukasza.
Wujek je gulasz.

Tobiasz D.

1.Utrwalamy poprzednie ćwiczenia.




2. Proszę nauczyć dziecko rymowanki:


"Do dziury myszko, do dziury, to cię nie znajdzie kot bury.
 A jak cię znajdzie kot bury, to cię obedrze ze skóry"

3.Wytnij i przygotuj myszkę wg wzoru. Przygotuj norkę dla myszki - pudełko z otworem.




4.Ustaw na stoliku pudełko do góry dnem oraz w pewnej odległości myszkę.


5.Teraz nabieramy powietrze nosem i dmuchamy na myszkę , by znalazła się w norce.

Powodzenia.

6. Ćwiczenia usprawniające aparat mowy:

- oblizujemy usta dookoła
- otwieramy buzię i zatrzymujemy język za górnymi zębami
- wypychamy policzki językiem
- przesyłamy sobie całuski
- unosimy język do nosa
- przenosimy język od jednego kącika ust do drugiego
- szeroko się uśmiechamy pokazując zęby.

Oliwia G.

1.Utrwalamy poprzednie ćwiczenia.

2. Proszę nauczyć dziecko rymowanki:

"Do dziury myszko, do dziury, to cię nie znajdzie kot bury.
 A jak cię znajdzie kot bury, to cię obedrze ze skóry"

3.Wytnij i przygotuj myszkę wg wzoru. Przygotuj norkę dla myszki - pudełko z otworem.






4. Ustaw na stoliku pudełko do góry dnem oraz w pewnej odległości myszkę.

5. Teraz nabieramy powietrze nosem i dmuchamy na myszkę , by znalazła się w norce.


Powodzenia.

6. Ćwiczenia usprawniające aparat mowy:


- oblizujemy usta dookoła
- otwieramy buzię i zatrzymujemy język za górnymi zębami
- wypychamy policzki językiem
- przesyłamy sobie całuski
- unosimy język do nosa
- przenosimy język od jednego kącika ust do drugiego
- szeroko się uśmiechamy pokazując zęby.

7. Powtórz zdania:


Mama myje ciało.
Ciocia była ciekawa.
To cielak i małe cielę.
W domu było ciepło.
Mama ma ciemny kaftanik.
Moja ciocia lubi mleko.
Tata kupił ciupagę.
Ola mówi cichutko.
W domu było cicho.
Po pokoju lata ćma.

Proszę w zeszycie wpisać datę i wkleić ćwiczenia.



Ksawery K.


1.Utrwalamy poprzednie ćwiczenia.
2.Proszę nauczyć dziecko rymowanki:



"Do dziury myszko, do dziury, to cię nie znajdzie kot bury.
 A jak cię znajdzie kot bury, to cię obedrze ze skóry"



3.Wytnij i przygotuj myszkę wg. wzoru. Przygotuj norkę dla myszki - pudełko z otworem.

4.Ustaw na stoliku pudełko do góry dnem oraz w pewnej odległości myszkę.



5.Teraz nabieramy powietrze nosem i dmuchamy na myszkę , by znalazła się w norce.

Powodzenia.



6. Ćwiczenia usprawniające aparat mowy:

- oblizujemy usta dookoła
- otwieramy buzię i zatrzymujemy język za górnymi zębami
- wypychamy policzki językiem
- przesyłamy sobie całuski
- unosimy język do nosa
- przenosimy język od jednego kącika ust do drugiego
- szeroko się uśmiechamy pokazując zęby.



Oskar L.



1.Utrwalamy poprzednie ćwiczenia.

2.Proszę nauczyć dziecko rymowanki:



"Do dziury myszko, do dziury, to cię nie znajdzie kot bury.
 A jak cię znajdzie kot bury, to cię obedrze ze skóry"



3.Wytnij i przygotuj myszkę wg wzoru. Przygotuj norkę dla myszki - pudełko z otworem.



4. Ustaw na stoliku pudełko do góry dnem oraz w pewnej odległości myszkę.



5.Teraz nabieramy powietrze nosem i dmuchamy na myszkę , by znalazła się w norce.

Powodzenia.



6.Ćwiczenia usprawniające aparat mowy:

- oblizujemy usta dookoła
- otwieramy buzię i zatrzymujemy język za górnymi zębami
- wypychamy policzki językiem
- przesyłamy sobie całuski
- unosimy język do nosa
- przenosimy język od jednego kącika ust do drugiego
- szeroko się uśmiechamy pokazując zęby.



7. Powtórz zdania:

Do domu pobiegł człowiek.
Ola ma cztery lalki.
To był ładny czwartek.
Tomasz namalował czworokąt.
Elżbieta podała ręczniczek.
Natasza ma nową czapeczkę.



Proszę w zeszycie napisać kolejna datę i wkleić ćwiczenia.



Amelia M.



1.Utrwalamy poprzednie ćwiczenia.

2.Proszę nauczyć dziecko rymowanki:



"Do dziury myszko, do dziury, to cię nie znajdzie kot bury.
 A jak cię znajdzie kot bury, to cię obedrze ze skóry"



3.Wytnij i przygotuj myszkę wg wzoru. Przygotuj norkę dla myszki - pudełko z otworem.



4. Ustaw na stoliku pudełko do góry dnem oraz w pewnej odległości myszkę.



5.Teraz nabieramy powietrze nosem i dmuchamy na myszkę , by znalazła się w norce.

Powodzenia.



6. Ćwiczenia usprawniające aparat mowy:

- oblizujemy usta dookoła
- otwieramy buzię i zatrzymujemy język za górnymi zębami
- wypychamy policzki językiem
- przesyłamy sobie całuski
- unosimy język do nosa
- przenosimy język od jednego kącika ust do drugiego
- szeroko się uśmiechamy pokazując zęby.



Proszę w zeszycie wpisać kolejna datę i wkleić ćwiczenia.



Lena M.



1.Utrwalamy poprzednie ćwiczenia.

2.Proszę nauczyć dziecko rymowanki:



"Do dziury myszko, do dziury, to cię nie znajdzie kot bury.
 A jak cię znajdzie kot bury, to cię obedrze ze skóry"



3.Wytnij i przygotuj myszkę wg wzoru. Przygotuj norkę dla myszki - pudełko z otworem.



4.Ustaw na stoliku pudełko do góry dnem oraz w pewnej odległości myszkę.



5.Teraz nabieramy powietrze nosem i dmuchamy na myszkę , by znalazła się w norce.

Powodzenia.



6. Ćwiczenia usprawniające aparat mowy:

- oblizujemy usta dookoła
- otwieramy buzię i zatrzymujemy język za górnymi zębami
- wypychamy policzki językiem
- przesyłamy sobie całuski
- unosimy język do nosa
- przenosimy język od jednego kącika ust do drugiego
- szeroko się uśmiechamy pokazując zęby.



7.Powtórz zdania:
Natasza lubi szkołę.
Mama kupiła szklankę.
Jola ma szminkę.
Pani wpina szpilkę.
Wujaszek ogląda szpaka.

Komentarze

Popularne posty