29.04.2020 r.
1. Utrwalamy poprzednie ćwiczenia.
4. Ustaw na stoliku pudełko do góry dnem oraz w pewnej odległości myszkę.
5. Teraz nabieramy powietrze nosem i dmuchamy na myszkę , by znalazła się w norce.
6.Ćwiczenia usprawniające aparat mowy:
- oblizujemy usta dookoła
- otwieramy buzię i zatrzymujemy język za górnymi zębami
- wypychamy policzki językiem
- przesyłamy sobie całuski
- unosimy język do nosa
- przenosimy język od jednego kącika ust do drugiego
- szeroko się uśmiechamy pokazując zęby.
Proszę w zeszycie wpisać datę i wkleić ćwiczenia.
Ćwiczenia profilaktyczne dla "Żabek" i "Szuwarków"
Patryk M.
1. Utrwalamy poprzednie ćwiczenia.
2. Proszę nauczyć dziecko rymowanki:
"Do dziury myszko, do dziury, to cię nie znajdzie kot bury.
A jak cię znajdzie kot bury, to cię obedrze ze skóry"
3. Wytnij i przygotuj myszkę wg wzoru. Przygotuj norkę dla myszki - pudełko z otworem.
"Do dziury myszko, do dziury, to cię nie znajdzie kot bury.
A jak cię znajdzie kot bury, to cię obedrze ze skóry"
3. Wytnij i przygotuj myszkę wg wzoru. Przygotuj norkę dla myszki - pudełko z otworem.
4. Ustaw na stoliku pudełko do góry dnem oraz w pewnej odległości myszkę.
5.Teraz nabieramy powietrze nosem i dmuchamy na myszkę , by znalazła się w norce.
Powodzenia.
Oliwier P.
1.Utrwalamy poprzednie ćwiczenia.
5.Teraz nabieramy powietrze nosem i dmuchamy na myszkę , by znalazła się w norce.
Powodzenia.
Oliwier P.
1.Utrwalamy poprzednie ćwiczenia.
2.Proszę nauczyć dziecko rymowanki:
"Do dziury myszko, do dziury, to cię nie znajdzie kot bury.
A jak cię znajdzie kot bury, to cię obedrze ze skóry"
3. Wytnij i przygotuj myszkę wg wzoru. Przygotuj norkę dla myszki - pudełko z otworem.
"Do dziury myszko, do dziury, to cię nie znajdzie kot bury.
A jak cię znajdzie kot bury, to cię obedrze ze skóry"
3. Wytnij i przygotuj myszkę wg wzoru. Przygotuj norkę dla myszki - pudełko z otworem.
4. Ustaw na stoliku pudełko do góry dnem oraz w pewnej odległości myszkę.
5.Teraz nabieramy powietrze nosem i dmuchamy na myszkę , by znalazła się w norce.
5.Teraz nabieramy powietrze nosem i dmuchamy na myszkę , by znalazła się w norce.
Powodzenia.
6. Ćwiczenia usprawniające aparat mowy:
- oblizujemy usta dookoła
- otwieramy buzię i zatrzymujemy język za górnymi zębami
- wypychamy policzki językiem
- przesyłamy sobie całuski
- unosimy język do nosa
- przenosimy język od jednego kącika ust do drugiego
- szeroko się uśmiechamy pokazując zęby.
Proszę w zeszycie wpisać datę i wkleić ćwiczenia.
Sara S.
1.Utrwalamy poprzednie ćwiczenia.
6. Ćwiczenia usprawniające aparat mowy:
- oblizujemy usta dookoła
- otwieramy buzię i zatrzymujemy język za górnymi zębami
- wypychamy policzki językiem
- przesyłamy sobie całuski
- unosimy język do nosa
- przenosimy język od jednego kącika ust do drugiego
- szeroko się uśmiechamy pokazując zęby.
Proszę w zeszycie wpisać datę i wkleić ćwiczenia.
Sara S.
1.Utrwalamy poprzednie ćwiczenia.
2. Proszę nauczyć dziecko rymowanki:
"Do dziury myszko, do dziury, to cię nie znajdzie kot bury.
A jak cię znajdzie kot bury, to cię obedrze ze skóry"
3. Wytnij i przygotuj myszkę wg wzoru. Przygotuj norkę dla myszki - pudełko z otworem.
"Do dziury myszko, do dziury, to cię nie znajdzie kot bury.
A jak cię znajdzie kot bury, to cię obedrze ze skóry"
3. Wytnij i przygotuj myszkę wg wzoru. Przygotuj norkę dla myszki - pudełko z otworem.
4. Ustaw na stoliku pudełko do góry dnem oraz w pewnej odległości myszkę.
5. Teraz nabieramy powietrze nosem i dmuchamy na myszkę , by znalazła się w norce.
5. Teraz nabieramy powietrze nosem i dmuchamy na myszkę , by znalazła się w norce.
Powodzenia.
6. Ćwiczenia usprawniające aparat mowy:
- oblizujemy usta dookoła
- otwieramy buzię i zatrzymujemy język za górnymi zębami
- wypychamy policzki językiem
- przesyłamy sobie całuski
- unosimy język do nosa
- przenosimy język od jednego kącika ust do drugiego
- szeroko się uśmiechamy pokazując zęby.
Proszę w zeszycie wpisać datę i wkleić ćwiczenia.
Kaya S.
1.Utrwalamy poprzednie ćwiczenia.
6. Ćwiczenia usprawniające aparat mowy:
- oblizujemy usta dookoła
- otwieramy buzię i zatrzymujemy język za górnymi zębami
- wypychamy policzki językiem
- przesyłamy sobie całuski
- unosimy język do nosa
- przenosimy język od jednego kącika ust do drugiego
- szeroko się uśmiechamy pokazując zęby.
Proszę w zeszycie wpisać datę i wkleić ćwiczenia.
Kaya S.
1.Utrwalamy poprzednie ćwiczenia.
2. Proszę nauczyć dziecko rymowanki:
"Do dziury myszko, do dziury, to cię nie znajdzie kot bury.
A jak cię znajdzie kot bury, to cię obedrze ze skóry"
3.Wytnij i przygotuj myszkę wg wzoru. Przygotuj norkę dla myszki - pudełko z otworem.
"Do dziury myszko, do dziury, to cię nie znajdzie kot bury.
A jak cię znajdzie kot bury, to cię obedrze ze skóry"
3.Wytnij i przygotuj myszkę wg wzoru. Przygotuj norkę dla myszki - pudełko z otworem.
4. Ustaw na stoliku pudełko do góry dnem oraz w pewnej odległości myszkę.
5. Teraz nabieramy powietrze nosem i dmuchamy na myszkę , by znalazła się w norce.
Powodzenia.
6. Ćwiczenia usprawniające aparat mowy:
- oblizujemy usta dookoła
- otwieramy buzię i zatrzymujemy język za górnymi zębami
- wypychamy policzki językiem
- przesyłamy sobie całuski
- unosimy język do nosa
- przenosimy język od jednego kącika ust do drugiego
- szeroko się uśmiechamy pokazując zęby.
7. Powtórz zdania:
6. Ćwiczenia usprawniające aparat mowy:
- oblizujemy usta dookoła
- otwieramy buzię i zatrzymujemy język za górnymi zębami
- wypychamy policzki językiem
- przesyłamy sobie całuski
- unosimy język do nosa
- przenosimy język od jednego kącika ust do drugiego
- szeroko się uśmiechamy pokazując zęby.
7. Powtórz zdania:
Darek chowa złotówkę.
Mama myje zlew.
Zenek lubi złoto.
Kolega ogląda zbroję.
Zenek ominął znak.
W torbie był zmywak.
Proszę w zeszycie wpisać datę i wkleić ćwiczenia.
Mama myje zlew.
Zenek lubi złoto.
Kolega ogląda zbroję.
Zenek ominął znak.
W torbie był zmywak.
Proszę w zeszycie wpisać datę i wkleić ćwiczenia.
Julia W.
1.Utrwalamy poprzednie ćwiczenia.
2. Proszę nauczyć dziecko rymowanki:
"Do dziury myszko, do dziury, to cię nie znajdzie kot bury.
A jak cię znajdzie kot bury, to cię obedrze ze skóry"
3.Wytnij i przygotuj myszkę wg wzoru. Przygotuj norkę dla myszki - pudełko z otworem.
4.Ustaw na stoliku pudełko do góry dnem oraz w pewnej odległości myszkę.
5.Teraz nabieramy powietrze nosem i dmuchamy na myszkę , by znalazła się w norce.
Powodzenia.
6.Ćwiczenia usprawniające aparat mowy:
- oblizujemy usta dookoła
- otwieramy buzię i zatrzymujemy język za górnymi zębami
- wypychamy policzki językiem
- przesyłamy sobie całuski
- unosimy język do nosa
- przenosimy język od jednego kącika ust do drugiego
- szeroko się uśmiechamy pokazując zęby.
Proszę w zeszycie wpisać datę i wkleić ćwiczenia.
Jan W.
1.Utrwalamy poprzednie ćwiczenia.
2. Proszę nauczyć dziecko rymowanki:
"Do dziury myszko, do dziury, to cię nie znajdzie kot bury.
A jak cię znajdzie kot bury, to cię obedrze ze skóry"
3. Wytnij i przygotuj myszkę wg wzoru. Przygotuj norkę dla myszki - pudełko z otworem.
4. Ustaw na stoliku pudełko do góry dnem oraz w pewnej odległości myszkę.
5. Teraz nabieramy powietrze nosem i dmuchamy na myszkę , by znalazła się w norce.
Powodzenia.
6. Ćwiczenia usprawniające aparat mowy:
- oblizujemy usta dookoła
- otwieramy buzię i zatrzymujemy język za górnymi zębami
- wypychamy policzki językiem
- przesyłamy sobie całuski
- unosimy język do nosa
- przenosimy język od jednego kącika ust do drugiego
- szeroko się uśmiechamy pokazując zęby.
7.Tańczący języczek :
- dotykamy językiem wszystkie dolne zęby
- szybko wysuwamy i chowamy język
- dokładnie oblizujemy wargi przy szeroko otwartej buzi.
8. Psotny wiatr:
Narysuj małe kwiatki, pokoloruj i wytnij.
Zamień się w wiosenny wiatr - połóż kwiatki na stole i spróbuj zdmuchnąć kolorowe kwiatki - dmuchamy na kwiatki długim strumieniem powietrza.
Powodzenia!
Proszę w zeszycie wpisać kolejna datę i wkleić ćwiczenia.
Komentarze
Prześlij komentarz