Zajęcia dla grupy "Szuwarki" 22 czerwca 2020 r.

Patryk M.

Utrwalamy ćwiczenia z poprzednich zajęć.

Temat: Skaczące piłeczki.

Rodzicu!
Do zabaw oddechowych nie zawsze potrzebne są skomplikowanie  pomoce logopedyczne. Czasem można wykorzystać różne, pozornie niepotrzebne rzeczy.

Przygotowanie
Przygotuj lekkie piłeczki np. pingpongowe, różnej wielkości, pudełko po czekoladkach (taka wytłoczka z dołkami) lub plastikowe pudełko po jajkach , takie żeby przed ćwiczeniami można było je umyć.

Przebieg

Piłeczkę kładziemy na środku wytłoczki i bez pomocy rąk, dmuchając, próbujemy przemieścić ją z jednego dołka do drugiego.

Uwaga

Na początek wybieramy piłeczkę większą i lekką, a stopniowo zmieniamy piłeczkę na mniejszą i cięższą.

Przyjemnej zabawy!

Oliwier P.


Temat: Skaczące piłeczki.

Rodzicu!
Do zabaw oddechowych nie zawsze potrzebne są skomplikowanie  pomoce logopedyczne. Czasem można wykorzystać różne, pozornie niepotrzebne rzeczy.

Przygotowanie
Przygotuj lekkie piłeczki np. pingpongowe, różnej wielkości, pudełko po czekoladkach (taka wytłoczka z dołkami) lub plastikowe pudełko po jajkach , takie żeby przed ćwiczeniami można było je umyć.

Przebieg

Piłeczkę kładziemy na środku wytłoczki i bez pomocy rąk, dmuchając, próbujemy przemieścić ją z jednego dołka do drugiego.

Uwaga

Na początek wybieramy piłeczkę większą i lekką, a stopniowo zmieniamy piłeczkę na mniejszą i cięższą.

Przyjemnej zabawy!


2.Ćwiczenia usprawniające język i wargi.

Pewnego wiosennego dnia Gaduś wybrał się do lasu na spacer.
Dzieci lekko biegają na palcach.
Gaduś w lesie spotkał Panią Wiosnę i razem malowali las - malujemy drzewa, krzewy , trawę językiem.
Spotkali w lesie "Psotnika-wietrzyka" - naśladujemy szumienie : "szszszsz..."
Wietrzyk stracił listek z drzewa - kładziemy na dłoni np. listek lub piórko i zdmuchujemy je raz lekko, raz mocno.
Bawimy się wesoło w lesie, słychać głośne śmiechy - naśladujemy śmiech dzieci - ha, ha, ha - raz głośno, raz cicho.
Na koniec uśmiechamy się - szeroko rozciągamy wargi raz pokazując ząbki, raz bez pokazywania ząbków.
Przesyłamy całuski.

Powodzenia!

Sara S.
Utrwalamy ćwiczenia z poprzednich zajęć.


Temat: Skaczące piłeczki.

Rodzicu!
Do zabaw oddechowych nie zawsze potrzebne są skomplikowanie  pomoce logopedyczne. Czasem można wykorzystać różne, pozornie niepotrzebne rzeczy.

Przygotowanie
Przygotuj lekkie piłeczki np. pingpongowe, różnej wielkości, pudełko po czekoladkach (taka wytłoczka z dołkami) lub plastikowe pudełko po jajkach , takie żeby przed ćwiczeniami można było je umyć.

Przebieg

Piłeczkę kładziemy na środku wytłoczki i bez pomocy rąk, dmuchając, próbujemy przemieścić ją z jednego dołka do drugiego.

Uwaga

Na początek wybieramy piłeczkę większą i lekką, a stopniowo zmieniamy piłeczkę na mniejszą i cięższą.

Przyjemnej zabawy!


2.Ćwiczenia usprawniające język i wargi.

Pewnego wiosennego dnia Gaduś wybrał się do lasu na spacer.
Dzieci lekko biegają na palcach.
Gaduś w lesie spotkał Panią Wiosnę i razem malowali las - malujemy drzewa, krzewy , trawę językiem.
Spotkali w lesie "Psotnika-wietrzyka" - naśladujemy szumienie : "szszszsz..."
Wietrzyk stracił listek z drzewa - kładziemy na dłoni np. listek lub piórko i zdmuchujemy je raz lekko, raz mocno.
Bawimy się wesoło w lesie, słychać głośne śmiechy - naśladujemy śmiech dzieci - ha, ha, ha - raz głośno, raz cicho.
Na koniec uśmiechamy się - szeroko rozciągamy wargi raz pokazując ząbki, raz bez pokazywania ząbków.
Przesyłamy całuski.

Powodzenia!

Kaya S.

Utrwalamy ćwiczenia z poprzednich zajęć.
Powtórz zdania:

Koza u woza zerka na ogryzek.
Kuzyn zdał egzamin na prawo jazdy.
Pan Zygmunt znalazł złoty zegarek.
W domu zapachniało zupą pomidorową i zawijanymi zrazami.
Zuzanna gwizdała melodię znanego kompozytora.
Iza dokładnie myje ząbki.
W ozdobnym wazonie były niezapominajki.
Nad zatoką zapada zmrok.
Tata zrobił na prezent zabawkę z kolorowego papieru.
Zenek zakłada brązową bluzę.
Powodzenia!

Julia W.

1.Systematycznie codziennie utrwalamy ćwiczenia języka i warg wg ćwiczeń z poprzednich zajęć.
Powodzenia!

Jan W.

Temat: Skaczące piłeczki.

Rodzicu!
Do zabaw oddechowych nie zawsze potrzebne są skomplikowanie  pomoce logopedyczne. Czasem można wykorzystać różne, pozornie niepotrzebne rzeczy.

Przygotowanie
Przygotuj lekkie piłeczki np. pingpongowe, różnej wielkości, pudełko po czekoladkach (taka wytłoczka z dołkami) lub plastikowe pudełko po jajkach , takie żeby przed ćwiczeniami można było je umyć.

Przebieg

Piłeczkę kładziemy na środku wytłoczki i bez pomocy rąk, dmuchając, próbujemy przemieścić ją z jednego dołka do drugiego.

Uwaga

Na początek wybieramy piłeczkę większą i lekką, a stopniowo zmieniamy piłeczkę na mniejszą i cięższą.

Przyjemnej zabawy!


2.Ćwiczenia usprawniające język i wargi.

Pewnego wiosennego dnia Gaduś wybrał się do lasu na spacer.
Dzieci lekko biegają na palcach.
Gaduś w lesie spotkał Panią Wiosnę i razem malowali las - malujemy drzewa, krzewy , trawę językiem.
Spotkali w lesie "Psotnika-wietrzyka" - naśladujemy szumienie : "szszszsz..."
Wietrzyk stracił listek z drzewa - kładziemy na dłoni np. listek lub piórko i zdmuchujemy je raz lekko, raz mocno.
Bawimy się wesoło w lesie, słychać głośne śmiechy - naśladujemy śmiech dzieci - ha, ha, ha - raz głośno, raz cicho.
Na koniec uśmiechamy się - szeroko rozciągamy wargi raz pokazując ząbki, raz bez pokazywania ząbków.
Przesyłamy całuski.

Powodzenia!

 Bartek Ś.

Utrwalamy ćwiczenia z poprzednich zajęć.


Temat: Skaczące piłeczki.

Rodzicu!
Do zabaw oddechowych nie zawsze potrzebne są skomplikowanie  pomoce logopedyczne. Czasem można wykorzystać różne, pozornie niepotrzebne rzeczy.

Przygotowanie
Przygotuj lekkie piłeczki np. pingpongowe, różnej wielkości, pudełko po czekoladkach (taka wytłoczka z dołkami) lub plastikowe pudełko po jajkach , takie żeby przed ćwiczeniami można było je umyć.

Przebieg

Piłeczkę kładziemy na środku wytłoczki i bez pomocy rąk, dmuchając, próbujemy przemieścić ją z jednego dołka do drugiego.

Uwaga

Na początek wybieramy piłeczkę większą i lekką, a stopniowo zmieniamy piłeczkę na mniejszą i cięższą.

Przyjemnej zabawy!


2.Ćwiczenia usprawniające język i wargi.

Pewnego wiosennego dnia Gaduś wybrał się do lasu na spacer.
Dzieci lekko biegają na palcach.
Gaduś w lesie spotkał Panią Wiosnę i razem malowali las - malujemy drzewa, krzewy , trawę językiem.
Spotkali w lesie "Psotnika-wietrzyka" - naśladujemy szumienie : "szszszsz..."
Wietrzyk stracił listek z drzewa - kładziemy na dłoni np. listek lub piórko i zdmuchujemy je raz lekko, raz mocno.
Bawimy się wesoło w lesie, słychać głośne śmiechy - naśladujemy śmiech dzieci - ha, ha, ha - raz głośno, raz cicho.
Na koniec uśmiechamy się - szeroko rozciągamy wargi raz pokazując ząbki, raz bez pokazywania ząbków.
Przesyłamy całuski.

Powodzenia!






Komentarze

Popularne posty