30.04.2020 r. (czwartek)

Ćwiczenia profilaktyczne dla "Żeglarzy"


Mieszko C.

1.Utrwalamy ćwiczenia z poprzednich zajęć.

2. Rozwiąż zagadki - narysuj. 


W zeszycie wpisujemy datę i wklejamy ćwiczenia.

Wiktor G.

1.Utrwalamy ćwiczenia z poprzednich zajęć.

2. Powtórz zdania:

Janek je rzodkiewkę.
Ola kupiła żonkile.
Natasza je żółtko.
Mama ma żółwia.
Wujaszek ogląda żurawie.
Na kamieniu była żaba.
Wujaszek pływa żaglówką.
Tata wymienia żarówkę.
Ala biegnie nad rzekę.
Janusz filmuje żyrafę.
Wiatr połamał żyto.
Michał kupił żyletkę.

Kornelia M.

1.Utrwalamy ćwiczenia z poprzednich zajęć.

2. Powtórz zdania:

W mieście są wysokie drapacze.
Czarek dręczy zwierzęta.
Babcia piecze ciasto.
Na stole leży podręczny słownik.
Czarek ma nowe podręczniki.
Wujaszek ma nowa bryczkę.
Czarek ogląda podręcznik o zebrach.

W zeszycie wpisujemy datę i wklejamy ćwiczenia.

Kacper Ma.

1.Utrwalamy ćwiczenia z poprzednich zajęć.

2.Powtórz zdania:

Janek je rzodkiewkę.
Ola kupiła żonkile.
Natasza je żółtko.
Mama ma żółwia.
Wujaszek ogląda żurawie.
Na kamieniu była żaba.
Wujaszek pływa żaglówką.
Tata wymienia żarówkę.
Ala biegnie nad rzekę.
Janusz filmuje żyrafę.
Wiatr połamał żyto.
Michał kupił żyletkę.

W zeszycie wpisujemy datę i wklejamy ćwiczenia.

Natalia M. i Nikodem M.

1.Utrwalamy poprzednie ćwiczenia.

2.Proszę nauczyć dziecko rymowanki:

"Do dziury myszko, do dziury, to cię nie znajdzie kot bury.
 A jak cię znajdzie kot bury, to cię obedrze ze skóry"

3.Wytnij i przygotuj myszkę wg wzoru. Przygotuj norkę dla myszki - pudełko z otworem.



4. Ustaw na stoliku pudełko do góry dnem oraz w pewnej odległości myszkę.

5.Teraz nabieramy powietrze nosem i dmuchamy na myszkę, by znalazła się w norce.

Powodzenia.

Amelia M.

1.Utrwalamy poprzednie ćwiczenia.

2. Proszę nauczyć dziecko rymowanki:

"Do dziury myszko, do dziury, to cię nie znajdzie kot bury.
 A jak cię znajdzie kot bury, to cię obedrze ze skóry"

3.Wytnij i przygotuj myszkę wg. wzoru. Przygotuj norkę dla myszki - pudełko z otworem.



4.Ustaw na stoliku pudełko do góry dnem oraz w pewnej odległości myszkę.

5.Teraz nabieramy powietrze nosem i dmuchamy na myszkę , by znalazła się w norce.

Powodzenia.

6.Powtórz zdania:

Natasza podziwia działkowy ogródek.
Tadeusz chodzi na działkę z dziadkiem.
Czarka budzi dźwięk budzika.
Żaneta karmi dzikie łabędzie.
Dzik zjadł dziesięć żołędzi.
Nauczycielka podziękowała dzieciom za udział w przedstawieniu.
Lubię opowiadania o dziwnych czarodziejach.
W niedzielę pojedziemy w odwiedziny do Krzysztofa.
Dzieci odwiedziły w ZOO zebry i żyrafy.
Dziadek opowiedział Nataszy bajkę o dzielnym niedźwiedziu.

Proszę wpisać datę w zeszycie zajęć i wkleić ćwiczenia.

Kacper Mi.

1.Utrwalamy ćwiczenia z poprzednich zajęć.

2.Wykonujemy zadanie z załącznika.

3.Wpisujemy datę w zeszycie zajęć i wklejamy ćwiczenia.


Wiktor S.

1.Utrwalamy poprzednie ćwiczenia.

2. Proszę nauczyć dziecko rymowanki:

"Do dziury myszko, do dziury, to cię nie znajdzie kot bury.
 A jak cię znajdzie kot bury, to cię obedrze ze skóry"

3.Wytnij i przygotuj myszkę wg wzoru. Przygotuj norkę dla myszki - pudełko z otworem.



4.Ustaw na stoliku pudełko do góry dnem oraz w pewnej odległości myszkę.

5.Teraz nabieramy powietrze nosem i dmuchamy na myszkę , by znalazła się w norce.

Powodzenia.

6. Ćwiczenia usprawniające aparat mowy:
- oblizujemy usta dookoła
- otwieramy buzię i zatrzymujemy język za górnymi zębami
- wypychamy policzki językiem
- przesyłamy sobie całuski
- unosimy język do nosa
- przenosimy język od jednego kącika ust do drugiego
- szeroko się uśmiechamy pokazując zęby.

7.Wykonujemy zadanie wg. instrukcji z załącznika.

8. Proszę wpisać datę w zeszycie i wkleić ćwiczenia.

Bartosz S.

1.Utrwalamy poprzednie ćwiczenia.

2. Proszę nauczyć dziecko rymowanki:

"Do dziury myszko, do dziury, to cię nie znajdzie kot bury.
 A jak cię znajdzie kot bury, to cię obedrze ze skóry"

3.Wytnij i przygotuj myszkę wg. wzoru. Przygotuj norkę dla myszki - pudełko z otworem.



4.Ustaw na stoliku pudełko do góry dnem oraz w pewnej odległości myszkę.

5.Teraz nabieramy powietrze nosem i dmuchamy na myszkę , by znalazła się w norce.

Powodzenia.

6. Ćwiczenia usprawniające aparat mowy:
- oblizujemy usta dookoła
- otwieramy buzię i zatrzymujemy język za górnymi zębami
- wypychamy policzki językiem
- przesyłamy sobie całuski
- unosimy język do nosa
- przenosimy język od jednego kącika ust do drugiego
- szeroko się uśmiechamy pokazując zęby.

7.Wykonujemy zadanie wg  instrukcji z załącznika.


8. Proszę wpisać datę w zeszycie i wkleić ćwiczenia.





Komentarze

Popularne posty